Zdjęcie wydarzenia

Inwentarz VULCAN. Jak prawidłowo przeprowadzić proces inwentaryzacji?

Rodzaj szkolenia: dla zaawansowanych użytkowników aplikacji
Czas trwania: 8 godzin dydaktycznych
Cena / szkolenie: 490.00zł
Dla kogo:
pracownicy administracji
Jesteś zainteresowany szkoleniem? Zapytaj o termin
Szkolenie stacjonarne w siedzibie firmy VULCAN 

Szkolenie jest adresowane do pracowników jednostek oświatowych i CUW-ów, odpowiedzialnych za przeprowadzenie procesu inwentaryzacji. Jednostki te powinny mieć wypełnione księgi w programie Inwentarz VULCAN.

Na szkoleniu uczestnik pozna różne sposoby definiowania arkuszy spisowych oraz różne zakresy prowadzenia procesu inwentaryzacji zarówno względem ksiąg, pomieszczeń, jak i składników majątku.

Korzyści dla uczestnika

Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił/wiedział jak:  
  • poruszać się po aplikacji,  
  • przeglądać zasoby znajdujące się w księgach inwentarzowych,  
  • wykorzystać program Inwentarz VULCAN do przeprowadzenia inwentaryzacji,  
  • samodzielnie przeprowadzić inwentaryzację,  
  • zmienić opisy składników majątku dla przeprowadzenia kolejnej, wygodniejszej inwentaryzacji, 
  • stworzyć arkusze spisowe i protokoły różnic inwentaryzacyjnych, 
  • rozliczyć inwentaryzacje.
Cele szkolenia:

Wiedza:
  • Jakie są sposoby i zasady przeprowadzenia inwentaryzacji?  
  • Możliwości tworzenia arkuszy spisowych.  
Umiejętności:  
  • Znajomość etapów przeprowadzenia inwentaryzacji.  
  • Tworzenie arkuszy spisowych.  
  • Sporządzanie protokołu różnic inwentaryzacyjnych.  
  • Rozliczanie inwentaryzacji.  

Program szkolenia

1. Rodzaje inwentaryzacji
  • Podstawy procesu inwentaryzacji
  • Zakres i sposoby prowadzenia inwentaryzacji
2. Rozpoczęcie inwentaryzacji
  • Dodawanie nowej inwentaryzacji
  • Tworzenie arkuszy spisowych
3. Wypełnianie arkuszy spisowych
  • Edycja danych arkuszy spisowych
  • Kontrola przewidywanych różnic inwentaryzacyjnych
4. Rozliczenie inwentaryzacji w programie
  • Wyszukiwanie różnic inwentaryzacyjnych
  • Zatwierdzenie inwentaryzacji
  • Tworzenie dokumentów przychodu/rozchodu
5. Przeprowadzenie spisu z zastosowaniem dodatkowych urządzeń elektronicznych

Informacje organizacyjne

  • Warsztaty odbywają się w naszych nowocześnie wyposażonych salach - gwarantujemy dostęp do komputerów. W trakcie warsztatów zaplanowana jest przerwa obiadowa w cenie szkolenia
  • Zapisy na szkolenie zamykamy 48h przed planowanym terminem spotkania. W przypadku niezebrania się grupy szkoleniowej poinformujemy Państwa o odwołaniu spotkania maksymalnie do 3 dni roboczych przed spotkaniem.

Ta strona używa plików cookie zgodnie z opisaną polityką wykorzystywania plików cookie. Korzystanie z naszych serwisów bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookie.